Podmínky akce 

"Prodloužená záruka 4 roky"

POŘADATEL

Organizátorem akce "PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA 4 ROKY" je firma HEBY - Igor Thiel., se sídlem Rýmařovská 754/5, 792 01 Bruntál, IČ: 01556916

PŘEDMĚT AKCE

Akce "PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA 4 ROKY" představuje rozšíření zákonné záruky v délce 24 měsíců o dodatečných 24 měsíců na vybrané produkty značky HEBY (katalogové označení MON……..neplatí pro dvířka prolisovaná), a to za podmínek a v rozsahu uvedených v bodě 6 těchto podmínek (dále jen "Prodloužená záruka"). Poskytnutá Prodloužená záruka se dále neprodlužuje o jakoukoliv dobu opravy výrobku, a tedy vždy skončí nejpozději uplynutím 48 měsíců od data nákupu výrobku Zákazníkem.

Akci nelze využít pro spotřebiče a doplňky.

DOBA TRVÁNÍ AKCE

Akce probíhá od 1.7.2025 do odvolání firmy HEBY.

ÚČASTNÍCI AKCE

K účasti v této Akci je způsobilý pouze spotřebitel, který uskutečnil nákup v době platnosti Akce (dále jen "Zákazník").

PODMÍNKY ÚČASTI V AKCI

Podmínkou pro získání Prodloužené záruky je registrace produktu HEBY (katalogové označení MON…….neplatí pro dvířka prolisovaná.), ve lhůtě 15 dní od data nákupu, resp. od data instalace výrobku (např. instalace kuchyně) doloženého nákupním dokladem (fakturou), na stránkách www.heby.cz/zaruka vyplněním registračního formuláře spolu se všemi vyžadovanými informacemi a podklady. Odesláním registračního formuláře potvrzuje Zákazník porozumění a souhlas s těmito podmínkami Akce.

Zákazník odpovídá za správnost a úplnost uváděných údajů. V případě chybných nebo neúplných údajů v registračním formuláři bude účastník vyzván k jejich doplnění prostřednictvím uvedeného e-mailu nebo telefonního čísla. Nebude-li registrace Zákazníkem doplněna, účast Zákazníka v Akci nevznikne.

Po posouzení splnění podmínek účasti v Akci ze strany firmy HEBY obdrží Zákazník do 60 dnů na e-mail zadaný při registraci Certifikát o poskytnutí Prodloužené záruky na uvedený produkt (katalogové označení MON……..). Vydáním certifikátu vzniká nárok Zákazníka na Prodlouženou záruku.

PODMÍNKY UPLATNĚNÍ PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY

V rámci Prodloužené záruky má Zákazník právo na bezplatné odstranění vady prostřednictvím firmy HEBY. Zákazník není oprávněn v rámci Prodloužené záruky odstoupit od kupní smlouvy nebo požadovat výměnu výrobku, není-li níže uvedeno jinak.

V případě, že se na výrobku za doby trvání Prodloužené záruky vyskytne vada a Zákazník bude mít zájem o její odstranění, bez zbytečného odkladu po jejím zjištění oznámí existenci vady firmě HEBY, přičemž je povinen uvést, jak se daná vada projevuje, resp. jaký má vliv na funkčnost výrobku a v případě potřeby umožní servisnímu technikovi vykonat odbornou prohlídku výrobku za účelem posouzení oznámené vady.

Pro uplatnění nároku na bezplatné odstranění vady v Prodloužené záruce musí dále Zákazník předložit Společnosti následující doklady:
• Doklad o zakoupení (daňový doklad, účtenka)
• Certifikát o poskytnutí prodloužené záruky.

Nárok na bezplatné odstranění vady nevzniká, pokud se údaje na dokladu o koupi nebo Certifikátu o poskytnutí Prodloužené záruky liší od údajů na výrobním štítku výrobku, nebo v případě, že výrobek nelze identifikovat. Nárok na bezplatné odstranění vady dále nevzniká, pokud se výrobek nachází mimo území ČR.

Nárok na bezplatné odstranění vady v Prodloužené záruce nevzniká v případech následujících vad:
• Vady běžné opotřebení výrobku, nebo mechanické poškození, úmyslné poškození, nebo poškození z nedbalosti, poškození způsobené nedodržením pokynů v návodu na údržbu.

• Vady způsobené abnormálními podmínkami prostředí, působením nevhodných klimatických podmínek (nadměrná teplota, vysoká vlhkost), poškozením vlivem živelných pohrom a

vnějších vlivů.

• Vady neodbornou montáží.

• Vady ohledem na působení vnějších vlivů (teplota, vlhkost, intenzita světla) může dojít k barevným odchylkám povrchů a stárnutí materiálů, tato vlastnost je vlastní pro každý

materiál a není považována za závadnou.

• Vady vzniklé mechanickým poškozením výrobku způsobené zejména nevhodnou manipulací, dopravou nebo cizím zaviněním.
• Vady vzniklé úpravou anebo jiným zásahem do výrobku, které nejsou provedeny firmou HEBY.
• Vady vzniklé neodbornou instalací nebo instalací v rozporu s návodem k použití.
• Vady vzniklé z důvodu použití neoriginálních náhradních dílů nebo příslušenství.
• Vady, která nebrání řádnému užívání výrobku nebo nevede ke snížení jeho funkčnosti.
• Vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení výrobku nebo jeho částí anebo součástí.
• Vady spotřebních dílů po uplynutí jejich obvyklé životnosti, zejména pak žárovky, LED světla atd.
• Vady spočívající v běžném opotřebení komponentů jako jsou madla, skla, ovládací mechanismy.
• Vady známé Zákazníkovi v době zakoupení výrobku, pro kterou byl výroben prodán Zákazníkovi za sníženou cenu.
• Vady výrobku způsobené používáním výrobku k účelu jinému než běžnému použití v domácnosti, např. k podnikatelským účelům nebo jiné výdělečné činnosti.
V případě neopravitelné vady výrobku, při které by Zákazník měl nárok na bezplatné odstranění vady, může firma HEBY dle své volby poskytnout Zákazníkovi odpovídající náhradní výrobek stejného druhu a porovnatelných technických parametrů nebo mu uhradit zůstatkovou cenu výrobku.

Neopravitelnou vadou se rozumí taková vada, jejíž odstranění není možné nebo sice možné je, ale bylo by neekonomické z důvodu, že předpokládané náklady na její odstranění převyšují zůstatkovou cenu výrobku.

Zůstatkovou cenou výrobku se rozumí hodnota výrobku určená k okamžiku oznámení vady výrobku v rámci Prodloužené záruky, rovnající se kupní ceně snížené o 1 % (slovy jedno procento) z kupní ceny za každý započatý měsíc od zakoupení výrobku Zákazníkem do okamžiku oznámení vady a dále snížená o cenu každé předchozí bezplatné opravy, kterou na výrobku firma HEBY vykonala v rámci zákonné či Prodloužené záruky do dne oznámení vady.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Firma HEBY si vyhrazuje právo bez udání důvodu vyloučit z Akce Zákazníka, jehož chování vykazuje známky nekalého či podvodného jednání. Firma HEBY neručí za jakékoliv technické problémy v souvislosti s účastí v Akci. Společnost si vyhrazuje právo změnit pravidla Akce, což Společnost zveřejní na webových stránkách zaruka.HEBY.cz. Účinnost této změny nastává okamžikem jejího zveřejnění dle předchozí věty.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z poskytnutí Prodloužené záruky je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Tyto podmínky Akce nabývají účinnosti dne 1.7.2025.